bahar22__ Merhaba bebegim 19 aylık yemegini meyvesini güzel yiyen bir çocuk ama oruçta süt yetmedigi için çok aglıyor ve çok yıpratıcı oluyor bütün gün sadece emmek istiyor orucumu bırakmak istemiyorum ama siz olsanız ne yapardınız önerileriniz varmı
Elifatm1 bahar22__ dinimiz emzikli annelere izin vermiş. Bebek doymuyorsa emmek istiyorsa tutmak zorunda değilsiniz. Sonra kaza edersiniz. Benim bebeğim 8 aylık emziriyorum dun tuttum asiri halsizlik bas ağrısı bas donmesi oldu zaten kansızlık da var bende o yüzden tutamadım. Sonra kaza edicem Allahın izniyle
Ozlem2904 bahar22__ durumunuzu en iyi siz bilirsiniz ne desek yanlış olur gb geliyo bana. Bebeğim 3aylik 3gundur tutuyorum 3L su bide süt çayı içiyorum b sıkıntı yaşamadım ne açlık var ne susuzluk saat basida emiyo
Okuroya Ben gün aşırı tutmayı düşünüyorum bugün tutuyorum yarın tutmiycam diğer gün tutcam bu şekilde yapcam nasip olursa
tostosumm Benim bebiste 13 aylık yarın tutmayacağım şükür sutum var ama azaldı sanırım yemek yer meyvesini yer kefir vs. De veriyorum ama sürekli meme istiyor kazasını tutacağım memeyi bıraktıktan sonra
bahar22__ tostosumm dışardayken hiç aklına meme gelmiyor teklif etsem bile istemiyor ama evde sürekli meme sinirinden kendine vuruyor parmaklarını isiriyor çok üzülüyorum
tostosumm bahar22__ benimkide öyle sadece uykudan uykuya istiyor memeyi gece emiyor sabaha kadar gün içinde de uyumak istediği zamanlar emiyor sonra yatıyor