Kızlar öncelikle oruçlu ve hamile hanımlar kusura bakmasın lütfen 🍀 ben doğum yapacağım kolay olsun diye buzluğuma içli köfte hazırlayıp koymuştum. Onları çıkartıp kızarttığım zaman resmen taş gibi oluyorlar. Neyi yanlış yapıyorum sizce? Kızgın yağa atıyorum, hamur çok kalın değil filan buzluğa girdiği için mi böyle oldu. Herkes çok pratik oluyor diyordu oysaki 😔