Melike-Alya benim oğlumda neredeyse 10 aylık olmak üzere ek gıda hemen hemen hiç almıyor, günde 6 çeşit muhallebi yemek çorba yaptığım oluyordu yeter ki yesin diye, doktora gittim dedim artık 9 aylık yemiyor, günde 3 çay bardağı ek gıda almalı diyorlar yazıyo her yerde, biz yarım çay bardağı almıyoruz bile. Boş yere canını sıkma masadan tüm gerekenleri alıyor zorlama soğutma dedi, eninde sonunda yiyecek zaten katı beslenmeye geçecek boşa kendini ve bebeği sıkıntıya sokma dedi rahatladım ben. Kendi yediklerimizden teklif ediyorum, bazen ona özel yapıyorum, bir belki iki lokma fazlası yok. Önceden benimki de koca Bi kase yerdi. Bu da böyle bir dönem demek ki