Sedayun13 Kızlar bebeğim 7 aylık sabahtan beri fickirarak kusma bununla birlikte ishal var sabahtan beri 2 defa oldu kısalı ve 3 defa altını aldım ne yapmam gerek
Zerr Sedayun13 Doktora gitmelisiniz. Evde yapılabilecek tek şey bol bol sıvı tükkettirmek, haşlanmış patates veya muz
Bussclk Sedayun13 ateşi felan var mı yani ben sizin yerinizde olsam Bi doktora götürürdüm ya da kendi doktorunuzla iletişime geçseniz duruma göre bişey söyler size en azından bu arada çok geçmiş olsun biran önce geçer gider inşallah 🤲🏻🌺
Zerr Sedayun13 Doktora gidemiyorsanız en yakın eczaneye sorun toz şeklinde reflor var probiyotik ama 7 aylık bebeğe olur mu bilmiyorum ?
sarmaliklahana Sedayun13 rota virüs aşısını yaptırdınız mı 🤔 genelde onun etkilenir böyle yaptormayanlarda bu sekilde okudum hep 🙄
sutlukahve Sedayun13 vakit kaybetmeden gidin vi doktora bence burda sorak bi yere varmasiniz rota vuruyse allah vermesin gec guderseniz hersey icin gec olbilir
Bussclk Sedayun13 bence Bi doktora götürün derim yani ne olur ne olmaz arkadaşlar rota virüsü olabilir demiş aklında kalacağına doktora götür için rahatlasın en azından eğer ki bişey varsa da çok oyalanmamış olursun