Gizem_zafer_ege Arkadaşlar merhaba oğluma ilk defa Yoğurt mayalıcam fakat maya olarak ne kullanmalıyım öneriniz nelerdir ? Organik mayam yok evimde
Mervebariss Gizem_zafer_ege b n normal yoğurt mayası kullandım sütun yanında verilen 😅bugün ilk defa tattirdim bende
Tazeanne08 Gizem_zafer_ege merhaba ben de yarın tattıracgım doktorumuz probiyotik olduğu için activia ile mayalanmamızı istedi günlük taze süt aldın marketten ve activia ile yaptım kabız olmasını da engelliyor
Gizem_zafer_ege Mervebariss bende ilk defa tadım yaptıracam o yüzden yoğurt mayalamak istedim 🙂 nasıl yedi mi peki beğendi mi 😇
Gizem_zafer_ege Mervebariss 5 ay 1 günlük bende ilk defa bugün verdim yoğurt öğlen 2 çay kaşığı kadar verdim akşamda 2 tatlı kaşığı verdim içine de çok ama çok az elma rendeledim 🥰
Mervebariss Gizem_zafer_ege bugün yoğurt tadımı bitti başarılı sonuçlandı bende biraz yedirdim 1 kaşıktan biraz fazla bayada hoşuna gitti içine bişey katmadim 🥰
Gizem_zafer_ege Tazeanne08 Migros’tan büyüyo diye probiyotikli yoğurt mayası vardı ondan aldım bende maya olarak sizde bir bakın isterseniz Size de seçenek olmuş olur