Yasmin12 Merhabalar canım anneler. Tuzla Okan Üniversitesi Hastanesi Çocuk Sağlığı ve hastalıkları bölümüne giden var mı? Varsa memnun kaldığınız doktor ismini öğrenebilir miyim? Teşekkür ederim şimdiden 😇🙏
sumhanim Yasmin12 merhaba, içinize sinen bir doktor bulabildiniz mi? Bende bu hastaneye gitmeyi planlıyorum
sumhanim gozde47- merhaba, içinize sinen bir doktor bulabildiniz mi? Bende bu hastaneye gitmeyi planlıyorum
gozde47- sumhanim merhaba.biz sevinç çabukoğlu’na gitmeye başladık.şimdiye kadar bir sorun yaşamadık ama hoca kişisel numarasını paylaşmıyor.yani anlık ulaşmak mümkün değil.eğer böyle bir kriteriniz varsa bilginiz olsun