Pafuli osmaninannesi_30 ben kullanıyorum bir yan etkisini görmedim.Hergün düzenli olarak alıyorum bitince devam ediyorum ara vermek yok.Ücretli ilaç eczaneden alabilirsin 46₺ olması lazım
osmaninannesi_30 Mehmetinannesi bende başlayacağım nasil kullaniyorsunuz acaba ? Illa ader olumca mi baslamam gerek ilaca ?
Pafuli osmaninannesi_30 saat 12 de alarm kurdum o zaman alıyorum,size hangi saate uyarsa o saate alın sizde ☺️