Svgiiii ben de bir yaşından beridir gösteriyorum. Hatta daha erken başladım. Şimdi 16 aylık. Bir aydır başladı göstermeye diyebilirim. Önceden karışık gösteriyordu. Ne sorsam işaret parmağını yüzüme sokuyordu 😂 hiç telaş etmeyin böyle bir konuda. Elif Pınar Çakır isminde bir çocuk doktoru var. Kitabı var 2 yaşa kadar bebeklerin ay ay gelişimini, bilişsel psikomotor becerilerinin neler olabileceğini anlatıyor. Kitabı “bebekler ne ister”
eğer bu konularda takip yapmak istiyorsanız öneririm. Ben her ay açıp bakıyorum. Ona uygun oyuncak alıyorum yada evde oyun türetiyorum. Onu bile anlatıyor bu yaşta şu oyunları sever ve onu geliştirir şeklinde.