Anneler kilo alımı yavaş diye blw ile başlamadık. Önceleri püre sonra pütürlü derken yemeye başladı oğlum. 1 yaşında. Ama bazen ağzında bekletiyor bilerek yapıyor bunu. Ardından da kusuyor haliyle. Annem baktığı İçin eline ver yesin desem de boğazında kalır korkusuyla irice parçalar olsa BİLe kendi yedirdi. Oğlum şuan bilmiyor tek başına yemesini. Nasıl aşarım bu durumu ben ? Bilerek kusturuyor yutamayacak falan diye mi düşüyor acaba öğürtüyor kendini