Seymao A101 in yeni bezi icinde paraben ,parfüm falan yok yaziyor. Bir ara bir paket alip kullandim pisik vs yapmadi güzel ama icerigi nasildir emin olamiyorum . Memnun olan bu bez hakkinda fikri olan var mı ??
Sensusfreud Seymao onu hiç kullanmadım bende deneyeceğim ama diğer markasını soffioyu kullanıyorum doğduğundan beri ne bir sızıntı yaptı ne de pişik ondan çok memnundum ben 3 buçuk ay oldu
Belosunannesi Seymao soffio yu kullandım oğlumda 2 buçuk yil şimdi kızımda kullanıyorum molfixle aynı değer benim için
Seymao Sensusfreud tesekkur ederim canim, icerigi temiz degil diye okumustum soffio nun , bu yeni cikani daha iyi gibi de merak ettim. Sleepy molfix falan hic begenmiyorum.
Seymao serebro normal olanini hic kullanmadim icerigi temiz degilmis. Ama bu yeni cikan guzeldi tasma pisik falan yasamadim