Gizemlim Bebegim cok gazli bir bebek uykusunda bile surekli ıkınıp gaz cikarir tam dalamazdi. Ama bu son 3 gundur belirli saatlerde bazen aksam bazen oglene dogru aglama krizi oluyor ne yapsam susmuyor emzik veriyorum istemiyor normalde kucakta gezince susar ama o an susmuyor asiri yuksek sesle agliyor yarim saat falan süruyor ve o sirada gaz cikartiyor alttan ve afedersiniz cok kotu kokuyor kaka gibi kokuyor. Bu kolik sancisi mi yoksa baska bi derdi mi var cocugun az once o krizi atlattik ve ben cok kotu oldum susturamiyorum resmen ve aklima takildi gaz sancisi bu kadar siddetli mi olur eskiden boyle degildi 2 aylik bu arada bebegim
Banaannede Gizemlim alerji gibi duruyor. İnternetten bakın belirtilere alerjiyse diyetle birlikte ağlama krizleri azalır
Mhnds Gizemlim biz sab simleks ve biogai ile atlattık beraber kullandık birde bezde salladım uykuya daldı bıraktım o kolik saatlerini atlattık öyle
Gizemlim O an ne yapmam gerekiyor nasil susturacagım ay resmen bende agladim onunla birlikte. Ne kadar kotu bi durummus ve korktum acaba baska bi sıkıntisi mi var ki of of ne kadar zormus tecrubesizlik resmen aglattim cocugu elimden bisey gelmedi
Tazeanne03 Gizemlim kolik gibi değil canım kolik aynı saatte 3 saate yakın ağlama krizi sürüyor. Senin bebiş ciddi gaz problemi çekiyor bence damla kullanıyormusun ? Bol bol masaj yap karnına bacaklarını karnına doğru itele kucağında tuvalet pozisyonunda gezdir
defnekokusu_ Gizemlim canım bu açıklamana binaen başımızdan geçen benzer bi durum vardı benim bebeğimin meme reddi yaşadığı dönemde sütü sağıp veriyordum ve daha çok gazı vardı sütemi gaz karışıyor artık içerken mi hava alıyor bilmiyorum daha çok gaz yapmıştı böyle morarana kadar ağlıyordu aynı senin durum elimden bişey gelmiyordu
Merveaydinn Canım alerji olabilir bana da 3 ay boyunca kolik dediler alerji çıktı bir alerji doktoruna görünün isterseniz
Gizemlim Banaannede baska bir belirtimiz yok ama doktora gittigimde soracagim mutlaka. Tesekkur ederim 🌼
defnekokusu_ Gizemlim meme aldı ondan sonra normale döndü yani gazı oluyor ama öyle o zamanlarda ki gibi değil
defnekokusu_ Gizemlim gazı çok oluyorsa farkında olmadan sen mi üşütüyorsun acaba yada yediklerinden mi geçiyor gün içinde kimyon çayı içmeyi denedin mi bebeği rahatlatıyor biraz
Moonlightttt Gizemlim sadece anne sütü alıyorsa kokmaz canım. Mama alan bebeklerinin bilmiyorum. Ama bugüne kadar nasıl kokuyorsa o şekilde kokmali, ekstra farklı koku : Usutmus olabilir, enfeksiyon olabilir. Devam ederse götür mutlaka olur mu
Gizemlim defnekokusu_ kimyon cayi gunde 2 kere iciyorum. Ama fayda etmiyor artik ne yapacagimi sasirmis durumdayim