Alka Kullanan var mı kızlar . 3 aylık bebeğim yüzüstü uyuyor sadece gazdan dolayı sanırım . Yastıktan aldım bende ama yinede Korkuyorum .
Melesss Alka yüzüstü uyutmayın dalınca çevirin. Ben asla uyutmadım sadece gündüzleri yanında ben varken uyudu ve kolikti kızım.
YeniAnneIstanbul Alka 2 yasa kasar bogulma riskinden dolayi yastik kullanilmaz besigini carsaf haric, bos birakman gerekir
Liyamomyy Alka bence yüzüstü yatırmayın bebeğinizi çok riskli sırt üstü başı sağa yada sola dönük olması gerekior öyle alistirin bn hala kızımı öle yatıriorm ve yastık kullanmiom 5.5qylik
YeniAnneIstanbul Alka siz yinede sirtustu koyun yataga kendisi donemeye baslayinca anca o zaman yuzustu uyumak serbest