Kızlar merhaba 1 ay 16 günlük bebegın var.sabah kalktığında sesı kısılmıstı bebegımın..hastaneye götürdük burun tıkalı dıye açtılar ciğerlerine bakıldı bısey yok dedı doktor. ateşide 37 ydı normal dedı..
ama ses kısıklıgına bısey demedı normal daha küçük dedı sadece .bu durumu yasayab var mı sesı neden kısılır bebeğin