Kızım 4 yaşına yeni girdi.Kardeşi 28 günlük ona karşı herhangi bir vurma sıkma bize karşı onu emzirme alma kucağına gibi lafları yok.Ama babasıyla bana çok değişti.Salak diyor bize.Aşırı inat asla yemek yemiyor sadece çikolata vs.Yer.Vermesek buzdolabına sandalye koyup alıyor bi şekilde.Ya da yemek yemicem hayır hayır elli kez tekrar ediyor.Gece yatarken de açım diye çok ağlıyor tost yapın bana vs diyor.Uyumucam diye de ağlıyor.Ben bebekle ilgileniyorum babası da telefon veriyor genelde.Vermesek de istiyor ağlıyor.Asla oyuncak vs oynamıyor asla.Alıcam eşyalarımı gidicem evden dövcem sizi diyor.Dün bebeği emzirirken kapıyı açıp dışarı çıkmış.Bağırıyorum gelmiyor.Şimdi kreşte sene başından beri gidiyor ama haftasonu ve akşamları evde korkuyla bekliyorum artık .napcaz ? Kural yok ve inat saygısızlık dil çıkarma vs herşey var.Annem yanındaydı kaçtı bunun bu davranışlarından.Çocuk uyuyunca da sessiz ol diyoruz daha çok sesli bağırarak konuşuyor.:( uzun oldu K bakmayın