Kaçıncı kez post açtım bilmiyorum ama artık çok yoruldum 40i çıktığından beri meme reddi yaşıyoruz ara ara güzel emiyor ama bazen bütün gün 2veya3 kere emdiği oluyor bir isteksizlik var bebegimde emzikten dolayı da oluyor ama emzik olmadan uykuya dalamiyor artık sağıp biberonla mi versem dedim şiringayla çoğu boşa gidiyor sütüm de iyi geliyor çok şükür ama emmedigi için resmen içim yanıyor ya😭😭😭