Ne zaman başlıyor ne zaman bitiyor,o bitti derken öteki atak dönemi geliyor ve aslında bir kısır döngüdur gidiyor. Benimkide 3 aylık oldu max.2dk dan fazla emziremiyorum. Emzik istiyor sakinleşiyor süt gelmeyince kızıyor,meme veriyorum iki çekip bırakıyor,tekrar ağlıyor vs..Buyuzden hep bı huzursuzluk hakim