Cerenozdamar Arkadaşlar oğlum 4 aylık. Bugün ilk kez regli başladı diyebilirim. Ama bugün aynı zamanda sanki sütüm daha az. Bunu yaşayanlar var mı? Ve bu süreçte nasıl beslemek gerekiyor?emzirdim daha sonra kaşıkla mama verdim huzursuzlandığı için ama yanlış mı?
Nurtalib Cerenozdamar bazı kisilerde azaliyor herkesin hormonu farkli tabi bende de azalırdı ama adet bitince eskiye dönüyor