Pandispanya Kizlar maddi durumum iyi değil Manuel pompa aldim ama sütüm az çıkartmıyor. Elektrokliye de gücüm yetmiyor. Siz olsanız 2.el alir miydiniz? Hani alınca.kaynatcam steril edeceğim ama içime sinmiyor gibi de kararsizim
AntiSosyallKelebek Pandispanya Kullanırdım tabi ne olacak güzelce temizle steril et mis olur o zaten 0 fiyatı alınacak gibi değil
oglumubeklerken Pandispanya valla ben lansinoh 2li 2.el aldım kullanıyorum. 3 kere kaynattim temizledim. 600 700 liraydı benim aldığım zamanlar sıfırı. O kadar da veremezdim yani şu an kimbilir kaç para olmuştur.
Feyzanne Pandispanya hastane tipi kiraladık biz aylık 200 tl göğsüne denk gelen kısım sıfır alıyorsun aparatı ayrıca satıyolar 60₺ di
Pandispanya vildansinc babamı kaybettik üzüntüden sütüm azaldi sonra ds meme reddetti bebegim. o cekmeyince de sütüm azaldi malesef.. simdi damlalar kullanıyorum hem de sagarsam belki artar dedim..ondan almak istiyorum.. sagol düşünmen yeter
Poyrazin_annesii Bn ıkıncı el aldm guzelce kaynattm tertemız oldu. Iyıkıde 2ncı el almısım 1 ay kullandm ztn kenara attm
Feyzanne Pandispanya yok benimki ameda ilhan medikal diye bi yerden kiraladık bi arayın isterseniz hatta biz yarın iade ediyoruz makine elimde yok deme şansı da yok 😁 ankarada
Eminos Pandispanya kullanirdim kullandik da ablamin vardi gelinimizin dogumdan sonra sutu gelmedi o pompayla sagim yaptik sonra ben kullandim calisiyordum simdi tekrar gelinimize lazim oldu ona verdik oyle yani
Essila Pandispanya benim var isterseniz bı yada iki kere anca kullandım gerek kalmadı kullanmama doğum öncesi almıştım e bebekten