Merhabalar,oğlum 29 aylık olacak. Şu yaşına kadaf akran ile ortama girmedi. Zaten pandemi bebeği oldu bizde kimseyi istemedik.. ablası var 9 yaşında onunla oynar, eğlenir. Kuzeni var 8 yaşında onunla da ilgilenir ama kendi yaşıtı veya parkta gördüğü birisini istemez konuşmaz uzaklaşır. Az önce parkta tünelin içine girdi. Oğlan çocuğu vardı büyük sadece bekledi gecemiyor bile.
Kelimeleri var,cümle kuruyor. Gün geçtikce çok daha artıyor ama bu asosyallik benim kafami bulandirio. Böyle olan, geçen bunları yaşamış ve atlatmış olan var mı ??