Merhaba arkadaşlar bugün kızımın kalça ultrasonu vardı geçen ay yaptırdığımız da tıp 2a çıkmıştı bu ay tıp 2b dediler ve bandaja aldılar böyle bı durum yaşayan varmı ne kadar sürede duzeldi yada düzeldi mi doktor bize 3 hafta sonra düzelmezse alçıya alinacak dedi çok üzgünüm eğer yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 😔