
Şok oldum ya iki gün önce 10 15 tl daha düşüktü. Ramazan ya millet ne yapacak. Çoluk çocuk, asgari ücretle geçicen ne yapacak bu nedir zam üstüne zam. Ya nerdeyse her ülkede kriz var ama bizimkiler kadar fırsatçı yok. O günü Domates ve bibere 57 TL verdik. Ben alsam bile gönül rahatlığıyla yiyemiyorum ya. İnşallah bi an düzelme olur her ne kadar umudum olmasa da. Rabbim yardımcımız olsun. Söyleyecek çok şey var da söylenemiyor işte 🤦…