Halimea Guzel annelerim benim kızım şimdi 5 aylık Bayram ' a kadar 6 aylık olur kızima elbise almak istiyorum. Önere bileceğiniz site varmı yada resim de atabilirsiniz 🤗
Belosunannesi Halimea bizde bayramda 4 aylık olucaz yazlık mı alsam mevsimlik mi bilemedim köyde olucaz çoğunu ama merkezde çok sıcak oluyo
Halimea Belosunannesi ben yazlık alicam cnm benim, kızıma ince uzun kolu giydirdim terliyo 2 gündür .Bayrama kadar kısa koluya geçeriz insallah🤗
Belosunannesi Halimea yazlık alsam çoğunu köyde durucaz yaylada orada biz bile kışlık giyiyoruz yazin akşamları,
Belosunannesi Belosunannesi kot salopet altına külotlu çorap olabilir aslında lcw da vardı içinekisa kollu badiyle
Halimea Belosunannesi aynen yaylaya gidicekseniz uzun giydirin aksamları soğuk oluyo esiyo sürekli 🤗 siz nasıl model alacağınıza karar verdinizmi ?cnm benim.