Ecemdefne2 Guvenilirmi kızlar teredut ederek elbise sipariş verdim ama içim içimi yiyor iyi gelmezse diye iade oluyor ama dışarı çıkmam mümkün değil ikizlerimle alırım boşa param gidermi 200 TL elbise
Cennet_kusu2891 Ecemdefne2 ben 2019dan bu yana alıyorum canım memnunum ama son ıkı senedır alısverıs yapamadım maddi sebeplerden Ama degısmedıyse kalitesi falan gayet ıyıydı