Anneler 9 Mart’ta sağlık ocağına gitmiştim o zaman kilosu 5400 çıktı. Hem emzirip hem sağdığım sütümü veriyordum. Bugün kızımı hastaneye götürdüm , grip olmuştu genel takibi de yapıldı. Doktor kilosuna 5800 -5900 dedi … Üzüldüm açıkçası neredeyse 1 ay olacak kilo alımı az değil mi ? Bu aralar sık sık emzirip biberondan kurtulmaya çalışıyordum ama olmayacak herhalde 🥺 O kadar sık emziriyorum ki , sütüm de var gün içinde bi huzursuzluğu da yok. Ağlamıyor. Bi uyudu mu 3-4 saat uyuyor. Niye kilo almadı bilmiyorum. Her ay düzenli 1 kg alıyordu. 6 ocakta 3410 gram doğduk …