Tuceeee ben doktorumla beraber ilerliyorum oğlumda kabızlık 2 aydır devam ediyor duphalac surup kullanıyorum . Sabah ve akşam 4 er ml kabızlıpınız azalmaya başladığında kesmeniz gerekiyor. Fakat kiloya göre ml değişebilir o sebeple bir öneri değil öncelikle doktorunuza sorabilirsinşz . Eper ki 10 güne kadar yapılmamış bebeği çok zorlayan kaka varsa fitil kullanımı gerekli sonrasında bebek rahatlıyor . İlaçsal bir şey yapmayayım derseniz makatına zeytinyağı sürün ve kulak çubuğunun ucunu da zeytinyağlayın hafifçe makatına değdirin uçta kuruluk kalmışsa yumuşatması için bu yööntem sonrası bacak hareketleri ve tuvalet tutuşu sonrası bebek kakasını yapacaktır