Minikmucizemmmmmm Ocak ayında başvuru yapmıştım fakat reddedilmişti biraz önce belediyeden evime geldiler anlamadım onaylanırmı acaba
Minikmucizemmmmmm vildansinc kötü tek eşim çalışıyo kayınpederimin evinde oturuyorum onlarında kredi ödemeleri var 1500tl her ay bizden alıyorlar borclarımız var asgariyle dönmeye çalışıyoruz😔