Ercanekininannesi bacaklarını açın üzerin çok kalınsa sıcaktan da uyanamıyorlar. İlk hastaneden çıktığımız gün yaşadık çok sarmışız bebeği baygın gibiydi kolunu kaldırıyordum düşüyordu kaşımak falan umurunda değildi. Soyduk hemen bacaklarını altını açıp biraz dokununca uyanıp kendine gelmişti. Deneyin tabii bebişi üşütmeden esmeyen bir yerde