ebru_32 Mevsim alerjisi olup da emzirirken kullandığınız ilaç varsa paylaşır mısınız. Benim çocuğum 13 aylık oldu geçen sene hiç ilaç kullanmadığım için alerjim astima dönmüş bu sene kullanmak zorundayım.
dlkcltkc malesef emzirirken hiçbir alerji ilacı yazmıyo doktorlar bende de o sorun var ve siz yine iyisiniz benim direk toza karşı alerjim 😬