Alpylmz Bugün aşı olduk muayene mizi olduk şükür bi sorun yok ama agrısı ve ateşi olursa yada sadece agrı olursa calpol verilir mi ebeye sormayı unuttum çünki büyük kıızm da 4 yaş aşısını olmuştu kafa kalmadı ikiside aglarken
irva Alpylmz 1.ay aşısında arkadaşın dediği gibi sorun olmuyor.Ama öyle bir durum hissettiğiniz an verin tabiki.
RainOverMe Alpylmz bize gerekırse bır cay kasıgı kadar verebılırsın demıstı saglık ocagındakı dr. Yıne de saglık ocagını bı arayın ıstersenız ya da eczaneler de olur onlar da telefondan sorunca bılgı verıyorlar
Melek1411 Yanlış hatırlamıyorsam 2 aydan küçük bebeklere verilmiyor bize doktor 2 aylık olunca yazmıştı
Alpylmz Melek1411 kızımda dr fitil vermişti o yüzden oglumda gitmedim aşı yaltılar bugün ama ebe sormayı unuttum
Simqe22 Benim bebeğim 28 günlükken covid olmuştu. Ateşleniyordu doktor mecburen verdi ateşi düşürmek için 3 gün günde 1 çay kaşığı kullandık