Merhaba anneler.. oğlumun topuk kanında biotinidaz eksikliği vardı (b17 vitamini)bilmeyenler için diyirum bu vitaminin dışardan takviyesi küçük bir hap..aspirin gibi .anne sütü veya mama ile sulandırılarak veriliyor.. Ömrünün sonuna kadar kullanılıyor değer değişmezse..5 ay 7 günlük oğlum var.. onbeş günlükken başladık.. elhamdülillah son gittigimizde kesti Dr.. değerlerimiz istediğimiz rakama yükselince..bu vitamin eksikliğinde ilaç kullanılmazsa, ileriki dönemlerde saçkıran hastalığı zeka da gerilik görme ve duyma problemleri olabiliyormuş.iki tane daha evladım var bu aylarda yenidoğan saçları dökülüyordi yavaştan..Şimdi oğlum bir haftadır yoğun saç döküyor.. sizin de bu aylarda çok dökülme yasayaniniz var mı ? Vesvese geliyor kalbime 🙁