bulut22_ spor salonunda iki kere ölçüldüm sonra diyetisyene başladım her hafta ölçüm yaptım, geçen hafta sondu. Spor salonuyla diyetisyen ölçüleri aynı çıkıyordu zaten aynı markanın farklı modellerini kullanıyorlardı. Siz niye şüpheye düştünüz? Genelde doğru oluyorlar çünkü.