Herkesin kendi tercihi tabi ama ben ilk dozunu sağlık ocağında yaptırdım baktım ilacı yavaş yavaş ağzına boşaltmaktan başka bişe yapmadı ikinci dozunu kendim aldım yaptım. Hemşire olduğum için belki de bu cesareti buldum ama çok basit bişe arkasından 15 dk yemek yedirmeyin sıkıntı bi durum değil