Merhaba sevgili anneler oğlum 4 aya yaklaştı doğduğunda sütüm çok yoktu yetmiyordu mama verdim sütümüde ne kadar çıkarsa sağdım verdim. Sonra mamayı bırakıp sadece memeye geçtik 3 aydır sadece meme veriyorum ama sağ göğsüm hep sol göğsümden daha az. Çocuk resmen sol göğsümle doyuyor. Bu normal mi? Acaba ilk başlarda sol göğsümde çok denedim emmesini sağ tersime geliyordu onda pek deneyemedim ona zor alıştık ondan mı ama aylardır onuda sürekli emiyor artması gerekmezmi? Böyle bir durum yaşayan varmı?