Kızlar benim kızım bir desteğe bağımlı değil ayakta sallarken de uyuyor kucakta pışpışlarken de veya memede emzirirken de ama bunlarıj hiç birini yapmadan yatağa koyduğumda ağlamaya başlıyor ve uyumuyor gündüz 45 dk falan uyuyor ben istiyorum ki bir düzeni olsun ona göre uyutayım kızım şuan 4 aylık şöyle yaptım uyumayı öğrettim vs diye tavsiyeleriniz varsa dinlemeyi çok isterim hem başkalarına da yararımız dokunur belki