cansuali Merhaba kızlar 4 ay 17 günlük bebeğim var 10 gündür falan salyası çok akıyor ve iki gündür sürekli ağlıyor huysuz acaba diş mi çıkartıyor diş için erken değil mi sizin bebeklerinizi ilk dişleri kaçıncı ayında çıktı
BMdefnee cansuali 6 aya giricez iki gündür huysuz ağlamaklı ve atesi var sacını kulagını kasıyo süreklli
Glsn7581 cansuali belirtiler önceden başlıyor .benimki de damaklari kaşınıyor huzursuz ağlıyor 4 ay 10 günlük
Nursena0606 cansuali diş için erken değil bebeğinize göre değişir durum ama bana 4.ay atağı gibi geldi. Salya akması 3.aydan itibaren belirgin bir hale gelir. Ama biz de bu zamanlarda çok kötüydük. Atak dönemi büyük bir ihtimalle.
cansuali Nursena0606 atak dönemi bitmesine iki gün kaldı . Ama dışten suphelendim salyasindsn dolayı 20* gündür salya çok yoğun bir iki gündür de çok huysuz durduk yere ağlıyor diye dişe bağladım 🤦
Nursena0606 cansuali kuzum bizim atak 40 gün sürdü. Yani 5 ay 1 haftalıkken bitti. Atak dönemi bitiyor ama etkisi bitmiyor. Belki de diş tir. İnşallah sizi çok yormaz. Tetagil kullanabilirsiniz.
Gozdedgn cansuali erken değil canım bebejten bebegea degisiiyor benim bebegim 3 aylikken agzi akmaya surekli birseyler ısırmaya basladi 4.5 aylikken cikardi herkes bir olmuyor
Gozdedgn cansuali insallah canim hemen çıkarır ateş ve cok huysuzluk olmasinda bunlar olunc biraz zor oluyor
Svdnrkrky cansuali kızım 3 buçuk aylık ama salyası eksik olmuyo bebekten bebeğe değişir salya akması illaki diş çıkarıyo anlamına gelmiyor 😊 ama tedbirli olun tabi yinede
Elfelf475 cansuali salya değil tükürük 😅 bizim 3. Ayda basladı aşırı yoğunlaşıyor sonra bir hafta duruyor sonra yine artıyor 5,5 aylık diş falan yok doktorumuz yarın da çıkabilir 7 aylıkken de çıkabilir bu belli olmayan bir şey dedi diş perilerini bekliyoruz😬