Kizlar bebişim bu ayın 17sinde 3 aylık oluyor asla bensiz durmuyor illa kucakta olacak ne yemek yiyebiliyorum ne evi toplayaniliyorum ya tuvalete bile zor gidiyorum ağlaya ağlaya perişan oluyor. 3 aylık olunca kanguruya konulur mu artık bir çözüm bulmam lazım . Elektrikli ana kucağı var , salıncak beşiği var , bebek arabasıyla gezdiriyorum yok yine illa kucağıma gelecek ya artık ne yapacağımı şaşırdım