Missfistik Benim durumumda yok. Kızıma hamileliğim harika geçti. Şehir şehir gezdim, ülke bu halde değildi rahatça alışveriş yaptım. Ama kızım eşek kadar oldu hala huysuz.
Oğlumda tam tersi, tam pandemiye denk geldi. Sürekli dışarı çıkma yasakları, covid korkusu, kızımın online eğitimi, maddi sorunlar derken neredeyse her gün ağladım😅
Ama oğlum güleç oğlum😍