Yusufeda Lisabh oglum şuan 14 aylik 16 günlük canim bizde mama ile buyuduk biz 3 gün kuralı ile baslamitsik takımlara sizde baslayabilirisiz
Asumert Elifkskl doktorumuz ilk patatesle baslayin dedi icine zeytinyagi da koydum sonra Havuc sonra kabak ekleyerek devam etmemi söyledi
Lisabh vildansinc anne sütü olsa ben de öyle yapardım ama sadece mama olunca o kadar beklemek istemiyorum ben
Surimsine Bende sadece mamayla besliyorum canım 5. Ayının ortalarında başlamayı düşünüyorum 4 ay biraz erken bence
614408eoa Lisabh mama da alda 6. Ayda baslanmalı 180 günü tamamlamıs olmalı bbegim bagırsakları katı gıdayı hazmedebilmesi icim bende mama ile bakıyorm durum degşmez
AyseguLena Lisabh Benimde sütümün kesilmesi nedeniyle 4.ayda ev yapımı yoğurtla başladım. Doktorumda bir sakınca görmediği için devam ettim. ☺️
614408eoa Lisabh meyve ile baslatsan sebzeyi yediremezsin bacm meyve tatlı sebze ole degl bnden demesi
cnsksz Lisabh bence çok erken vücudu henüz hazır olmayabilir. Kilo kaybı mı var ki? Ayrıca yoğurt en doğru tercih olacaktır sebzeden önce