Arkadaşlar merhaba,oğlum 10.5 aylık bazen mamasını içerken,bazen hiç bir destek olmadan uyur. Sallanmayı falan istemez. Evde beşiğine yatırdığım zaman 10 dk bulmadan uyuyan evladım misafirlikte veya anneme kalmaya gittiğimde gündüz asla uyumazdı.(yer yatağı yaparım başka bir evde) uyumadığı gibide huysuzluk yapar gittiğime pişman olurdum. Artık evde yer yatağı yaparak uyutmaya başlamıştım. İlk denediğim gün kaç kere odadan çıkmak istedi haddi hesabı yok artık yorgunluktan uyumuştu ve tek uyku yapmıştı. Ara verdim düşündüm neden uyumuyor diye. Yine bugün Yer yatağı yaptığım yorganın üstüne kendi çarşafını serdim. İlk bi yine odadan çıkmak istedi,tekrar götürüp yatırdım baktım ki uyumuş 😯 ben şok tabi :) meğer kendi çarşafı,kokusunu istiyormuş belkide. Artık gittiğim evlere kendi çarşafını götüreceğim :)) Benim gibi başka evde uyumayan bebiş annelerine tavsiyem olsun istedim. Benim bu yöntem işime yaradı,umarım sizlerinde yarar 🌸😌