Yareenn1 Merhaba ben bi sıkıntı göremedim gayet normal bence kızınız :) Her cocuk her ismi söylendiğinde bakmaz zaten. Onunla konuşurken eğilin ve onun göz seviyesine inin gözlerinin icine bakip öyle konuşun. Mesalaa salincakta sallarken salıncağı tutun sizinle göz teması kurmadan salıncağı sallamayın bunun gibi yöntemlerle göz temasını artıra bilirsiniz :) ama eger yinede içiniz rahat etmezse doktorla görüşün tabiki