Poyraz49 Bebeğim bu hafta bir aylık kontrol var eşim işinden izin alamadı bnde yeni ehliyet aldım küçük birde kızım var sizce tek götürebilirniyum hastane 10 dk yolda aslında
rosesbabys Poyraz49 hiç riske atmayın taksiyle gidin gelin. çünkü insan bebek varken ister istmeez stres oluyor tek başına
Atatemel Poyraz49 bende çok usta sayilmam ama acemi de değilim bazen kontrole yalnız gitmem gerekiyor ama her ihtimale karşı taksi ile gidip geliyorum kendim olunca gidiyorum ama bebek olunca cesaret edemiyorum
Sda16 Poyraz49 bebeğiniz uyuyo olursa gidebilirsiniz A4 kağıdına acemi sürücü yazıp yapıştırın. Uyanık olursa ağlarsa panik yapabilirsiniz
Mlkko Poyraz49 götürürsünüz. Böyle yaparsanız korkarsanız hep acemi kalırsınız. Kendinize güvenin gidin 👌🏼
Ayssss1 Poyraz49 kendinize guvenin ve yavas yavas gidin sag tarafta. gerekirse dortlulerinizi yakarak gidin