Deletedmom0099 Minik_kusummm 21 aylık, illallah ettim ömrümden ömür gitti cok fena bir şey. dua edin de girmesin 🤭
Derya_nil Minik_kusummm valla inanmıyordum bu sendrom olayına hiç ne yalan söyleyeyim. Ama kızım 21. Aydan beridir kan kusturuyo bana aşırı değişti huyu suyu. Şuan 23 aylık dün gece saatlerce sebepsiz yere ağladı açım diyor yemek getiriyorum yemicem diyo. Az önce uyutmaya çalışıyorum bırak beni sallama anne diyo kalktı gitti. Gel uycaz deidm karışma anne bana karışma dedi ya inanamadım psikojim bozuldu
Minik_kusummm Dondurmalikahve ama her çocuk kesin girmiyor değilmi oglum su an 19 aylik bazen sendrom hareketleri sergiliyor bazen cok uslu anlamiyorum 🙂
Deletedmom_109 Minik_kusummm sendromu öyle düşünmeyin her zaman ağlamıyor ya da huysuzluk yapmıyor. Mesela Bir sabah kalkıyor evet bu çocuk tersinden kalkmış diyorsunuz ve gün başlıyor 😁😁 ara ara azalıyor ara ara artıyor
Dondurmalikahve Minik_kusummm Girmiş şuan 😊 Yani her zaman mızmızlanmaz huysuzlanmaz ama zirveye ulaştığı zaman gelir.
Minik_kusummm Deletedmom0099 ahahha allah yardimciniz olsn cnm neler yapıyor mesela oğlum aşırı hareketli mesela evi aşırı dağıtıyor aşırı yani öyle böyle değil toplu eve garezi var bazen cok eften puften şeylere ağlıyor
_esraaozturkk_ Minik_kusummm 26 aylık sinirlenmeler başladı istediği olmadığı an kusmeler kendini yere atmalar vurmalar var çok az
Deletedmom0099 Minik_kusummm şöyle söyliyim sabah kalktığından beri bak abartmıyorum öğle uykusuna kadar sadece ağladı. hep istediği olsun istiyor sürekli elimden tutup cama götürüyor ordan bakıcakmıs ama benimde halim yok bütün gün camda tutmaya. bu sefer niye cama gitmiyoruz diye ağlıyo. yani sebepsiz de ağlıyo maksat ağlamak olsun asla susmuyo uyuyana kadar bir ağlama hali 😓
Deletedmom_109 Minik_kusummm uyku düzeni şu şekilde bozuldu uykuya özellikle bizimki için öğle uykusuna direnç gösteriyor.
Minik_kusummm Derya_nil ayyyy genelde hep 21 ile 23. Ayindan sonra cok huysuz oluyorlar diye duydum gözüm korktu valla cnm
Minik_kusummm Deletedmom0099 ayyy ayni arkadasimin kizida oyle cnm sürekli ama sürekli ağlıyor sebebsz yere kendini yerlere atiyor sinir krizleri geciriuor saçını yoluyor bide o yolup yolup atıyor 😓
Deletedmom0099 Minik_kusummm saçını yolmuyo ama kafasını vuruyo her yere. valla cıldırmamak elde değil 😓
Dilaylaa Benim kızım çok sakindi iki yaşına kadar hiç beklemiyordum sendrom felan ama iki yaşın bir gelişi oldu birde gidişi rüzgar gibi 😅😅 şimdi üç yaşında ve tüm karakteri iki yaşındaki o dönemlerden sonra oturdu küçük bir bireye dönüştü kendisi 🤷
minikoalam Minik_kusummm 23 aylik bende gecen aya kadar oh be yalan bu sendrom falan bak girmedi dedim Allahim her gun dua ediyorum bi an evvel bitsin su gunler diye Cinnet geciriyoruz her gun..