Baakpnr- biz bilemeyiz ki bir seyi var mi diye. Benim beynimde tumor cikti 10 sene tedavi gordum cok fazla anasonlu cay iciyordum. 5 sene icmeyi biraktim gecti cok sukur hamilelikle birlikte. Bilmiyorum beni tetikledimi ama genel olarak zaten yetiskinlere bile devamli icmek onerilmiyor. Cocuk norologuna goturdun bebegimi ben genetik bir yatkinliga karsi onlem icin ve emziriyorsan icmiceksin bebege sutteb gecer ve asla vermiceksin dedi agizdan da. Genel olarak caylar suruplar bitkisel seyler hepsi bir ilac ve eczanede satilan hersey bir seyin ekstresinden yagindan elde ediliyor dedi. Kisacasi zararliymis