Merhaba bizde de öyleydi gündüzleri aydinlik odada akşamda gece uykusuna kadar ışıkta uyuttum gece uykusunda gece lambasini açıyorum bir de bizim odada karartma perdesi var gün ışığını neredeyse hiç almıyor gece gibi oluyor o şekilde kendi uyudugun saatlere denk getirdim yoksa diğer türlüsü inanılmaz yorucu oluyor bu düzeni kendisi oluşturdu gerçi ama 3 4 gün sonra bu düzene alisiyorlar bı deneyin isterseniz