Merhaba hanımlar. Bazı sağlık sorunları nedeniyle yaklaşık 1-2 hafta emzirmeyi bırakmam gerekecek. Bebeğim 10 ay 11 günlük. Piyasadaki mamaları araştırdım ancak hangisi anne sütüne en yakın içerik olarak daha temiz bilemedim. Çok karışıkmış ))) Golden goat ve hipp combiotic arasında gidip geliyorum. Kullananlar var mı? Tadı nasıl? Bir sorun yaşadınız mı ve kaç defa kaç cc veriyorsunuz günde? Bir de en besleyici ve gelişimi destekleyici hangisi onu merak ediyorum.
Biberon için de philios avent natural serisine baktım cam olan 240 cc plastik olan 330 sanırım. Sağlık açısından cam tercih etmek istiyorum ama ağır gelir mi kendi tutabilir mi? Alışık değil çünkü bir de çok tembel oğlum suluğu yere düşünce kaldırmak yerine yere eğilip içiyo 😀 Ve bu biberonların emziklerinin 3 delikli filan olanı var mı? Akışı nasıl?
Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın 🙈 teşekkür ederim şimdiden