Sevgili güzel anneler anne adayları … merhabalar 45günlük bebeğim gündüz vakitleri uyumuyor 10 saat ayakta …bu normal mi araştırıyorum ama tatmin olamıyorum çünkü tecrübeler her daim bakidir . Aç olsa ağlar hep ağlamıyo çok şükür normal mi yoksa ilk çocuğum olduğu için ben mi abartıyorum şimdiden teşekkürler ☺️