Bizim doktorumuz tavsiye etti ve ilk sebze ile basladik 3 gün kurali ile senze bitincede meyveye geceriz daha sonra da ögün olarak veririm ama Ben pek bulacma seklinde vermeyi tercih etmiyorum ilk kizimdada herseyi ayri ayri verdim bunda nasil bir sürec olucak merak ediyorum