Efem123 Kizlar bütün tavuk almıştım marketten cumartesi günü almıştım iki gün oldu son kullanma tarihi 1 gün geçmiş yani 3 Nisan olarak yazıyor son kullanma tarihi sizce yapayimmi fiside atmışım geri de goturcektim fişi atmışım bı sorun olurmu sizce
NunuDudu Efem123 öncelikle fişi olsa da market neden alsın cumartesi günü sattığı ürünü sonuçta skt içerisinde satmış. Eğer alır almaz buzluğa attıysanız birşey olmaz diye biliyorum. Ama tavuk bu zehirlenmesi ağır olur.
Efem123 NunuDudu ama bukadr az bizamn tavukları neden var marketlerde yani alali 2 gün oldu hemen tarihi geçti bende buzluğa atmıştım direk alır almaz sonra yaparmi bugün çıkarım dedim tarihe bakınca geçmişti ilk defa aldım marktten
Derya_nil Buzluktan çıkardıysanız kullanın bi sorun olmaz ama dolaptan çıktıysa kesinlikle kullanmayın
NunuDudu Efem123 aynı gün tarihli ürün bile satabilir. Eğer aldığınızda tarihi geçmiş olsaydı geri almaları normaldi. Şimdi neden alsınlar tarihi yakın diye. Size derler baksaydınız tarihine diye.
Liyosunannesi Efem123 buzluktan cıkardırsanız bişey olmaz. Yinede koku, renk vs değişiklik var mı yaparken bi bakın isterseniz.
Prensannesiyimm Efem123 Alır almaz buzluğa atıp şimdi cikardiysaniz bir şey olmaz son kullanma tarihi geçsede buzluktan çıkınca kullana bilirsiniz tabi buzlukta da 3 ay ömrü var diye biliyorum