Hanımlar oğlum 2 ay 4 günlük. Genelde 2 saatte bir ya da bir buçuk saatte bir acıkır ve emziririm. Günde 6 tane de bez değiştiriyoruz. Ayrıca ayda 1 kilo alıyoruz. Ancak oğlum emerken çok fazla emiyor, doyduğunu anlamıyor sonrasında çok fazla kusuyor. Doktor kilo aldığı sürece kusması önemli değil zaten sütünün fazlasını kusuyor dedi(onun yanında da kustu ne kadar kustuğunu gördüğü için rahatladım)baya kustuğu için bu kadar fazla emzirmemeli miyim? Doyduğunu nasıl anlayabilirim? Yoksa o bırakana kadar emzirmeye devam mı etmeliyim? Yardımcı olabilir misiniz? Artık ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum o kustukca üzülüyorum, o bırakmadan da memeden çekemiyorum ya doymadıysa diye