Expresso
Kızlar merhaba bebeğim 35 günlük 4 gün önce adeno grıbınden hastanede yatmıstık taburcu olduk ama ishal oluyor bazen dıskıladıktan sonra halsiz kalıyor devamlı. Bugünde midesi bulanıyor sanırım göğsüme tutunca yada biberon verince öğürme hareketi yapıyor ateşi falan yok ama bilgisi olanlar yazabılırmı lütfen